سامانه جشنواره ها

سامانه جشنواره ها

 

برنامه ریزی و برگزاری یک همایش از حساسیت و تنش بالایی برخوردار است چرا که نتیجه صرف زمان بسیاری برای برگزارکنندگان همایش و نهایتا در حدود یک تا دو روز دوره نمود آن می باشد. امروزه با استفاده از فناوری اطلاعات بسیاری از مراحل برگزاری، بصورت کاملا الکترونیک و آنلاین برگزار می شود. دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت سگال سیستم نیز مفتخر است تا با معرفی سیستم مدیریت برگزاری همایش ها و جشنواره ها که در دوقالب جداگانه عرضه می شود ، گامی در جهت همیاری با مدیران و دبیران همایش در جهت تسهیل روند برگزاری از ابتدا تا انتها بردارد.

سامانه جشنواره ها در کلیه مراحل بر سرعت و دقت انجام امور، کاهش هزینه های جاری و افزایش کیفیت برگزاری همایش ها تاثیر مستقیم دارد و امکان انجام کلیه فعالیت های دبیرخانه، امکان تعریف چند همایش بطور موازی، انجام کلیه امورات مالی و بسیاری موارد دیگر از امکانات سامانه جشنواره ها می باشد.

از دیگر مزایای این سامانه قابلیت اختصاصی سازی کامل با توجه به نیازهای هر همایش می باشد که با توجه به ماژول های متعدد و امکان انتخاب قابلیت ها توسط مدیر سامانه، امکان ساخت، مدیریت و طراحی انواع همایش و جشنواره ها با موضوعات و اهداف مختلف را فراهم می آورد و می توان کلیه مراحل همایش را بر روی این بستر مانند فراخوان همایش، ارسال آثار و مقالات، پذیرش و کنترل آن توسط کمیته داوران و ... را بصورت کاملا سفارشی پیاده سازی کرد.

با سامانه جشنواره ها، علاوه بر اینکه قابلیت کامل یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای مرتبط را دارا می باشد از داشتن پورتال ها و یا نرم افزارهای متعدد و جداگانه بی نیاز خواهید بود. این نرم افزار بطور سیستماتیک و منسجم تمامی مراحل برگزاری یک کنفرانس از ابتدای طرح تا اختتامیه، هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد و زمان انجام کارهای مرتبط را در بازه ی زمانی کوتاهتری می رساند و به این ترتیب کمک شایانی به برگزارکنندگان می کند.

معرفی اجمالی شرکت سگال سیستم

این شرکت ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده در زمينه هاي مختلف مدیریتی، علمي، فني با همکاري جمعي از خبره ترين متخصصان مالی کشور، در زمينه اجرا، نظارت و مشاوره پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را در این حوزه با هدف توسعه حرفه، علوم و فناوری اطلاعات ارائه می نماید.

آخرین رویداد ها

با ما در ارتباط با شید

سگال سیستم پویا
تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان هشتم،
پلاک 1 ، واحد 9
کد پستی : 1587815434

88507363

info@segalsystem.com

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-samandehi
logo-irannsr
وب نویسان