سامانه نشریات دانشجویی

معرفي سامانه نشريات دانشجویی

انتشار نشريه، يکي از متداول و تأثيرگذارترين قالب‌هاي فعاليت دانشجويي است. نشريات دانشجويي فضاي مناسبي را براي بيان دغدغه‌ها و تراوشات فکري و ذهني فراهم مي‌آورد و به همين جهت است که مي‌تواند زمينه مناسب و اوليه‌اي براي شناسائي و پرورش نخبگان باشد. در واقع نشريات دانشجويي در دو بعد مهم نقش ايفا مي‌کنند. نخست ايجاد روحيه تحليل و تقويت بنيه فکري بانيان نشريه و دوم تاثيرگذاري در محيط دانشگاه و انتقال و تبيين نگاه علمي و برخاسته از دغدغه.

در اين راستا معاونت های فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ها به منظور نهادينه ساختن محيط آزاد انديشي و تحقق فضاي نقد و گفتگوي سازنده، و همچنين رشد و ارتقاي فکري و فرهنگي جامعه دانشگاهي، تقويت مهارت‌هاي حرفه‌اي و ارج نهادن به فعاليت‌هاي فرهنگي دانشجويان؛ با راه اندازي سامانه نشريات دانشجويي از انتشار و توسعه کمي و کيفي نشريات دانشگاهي خصوصاً در زمينه‌هاي علمي، فرهنگي و اعتقادي در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه حمايت مي‌نمايند. 

سامانه نشریات دانشجویی محل تبلور اندیشه ها، افکار، خرده فرهنگ های مختلف و سبک زندگی دانشجویی است که می تواند به مسئولان فرهنگی کشور و دانشگاه ها در شناخت جامعه دانشجویی کمک کند. سامانه نشریات دانشجویی ویترین دغدغه های دانشجویی هستند و مسئولان فرهنگی باید از روش ممکنی برای حمایت از نشریات استفاده کنند که راه اندازی این سامانه نیز در راستای تسهیل امور مدیران مسئول نشریات دانشجویی و مسئولان و کارشناسان کمیته نظارت بر نشریات صورت گرفته است.

معرفی اجمالی شرکت سگال سیستم

این شرکت ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده در زمينه هاي مختلف مدیریتی، علمي، فني با همکاري جمعي از خبره ترين متخصصان مالی کشور، در زمينه اجرا، نظارت و مشاوره پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را در این حوزه با هدف توسعه حرفه، علوم و فناوری اطلاعات ارائه می نماید.

آخرین رویداد ها

با ما در ارتباط با شید

سگال سیستم پویا
تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان هشتم،
پلاک 1 ، واحد 9
کد پستی : 1587815434

88507363

info@segalsystem.com

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-samandehi
logo-irannsr
وب نویسان