سیستم حسابرسی داخلی

سیستم حسابرسی داخلی

 

"حسابرسی داخلی نوین در خدمت مدیریت"

 گسترش و پيچيدگي روزافزون وشتاب آميز واحدهاي اقتصادي در جهان پيشرفته امروز، نيازهاي ناشي از کمبود منابع و افزايش رقابت، وجود انواع مخاطرات در زمينه‌هاي مالي، اداري و تجاري که هدف‌ها و سياست‌هاي سازماني آنها را چه از درون و چه از برون به شدت تهديد مي‌کند، سبب شده است تا کنترل مستقيم و انفرادي اين گونه واحدها ناممکن شود و نياز به استقرار يک سيستم اثربخش کنترل داخلي به عنوان جزيي جدايي ناپذير از سيستم مديريت کارآمد، همچون حسابرسی داخلی مورد توجه قرار گيرد.

 استقرار و به‌کارگیری کنترل‌های داخلی مناسب و اثربخش در شرکت‌ها، یکی از مهم‌ترین عوامل در ارتقای شفافیت اطلاعاتی بازار سرمایه و همچنین کمک به مدیران شرکت‌‌ها در جهت حصول اطمینان بیشتر نسبت به تحقق اهداف اثربخشی ، کارآیی عملیات، رعایت قوانین و مقررات گزارشگری مالی می باشد.

نرم افزار حسابرسی داخلی بعنوان محصول مکمل سیستم جامع حسابرسی سگال نقش موثری در افزایش سرعت ، کیفیت و اثر بخشی عملکرد واحد حسابرسی داخلی را جهت تحقق اهداف سازمان برعهده خواهد داشت .

مشتریان


معرفی اجمالی شرکت سگال سیستم

این شرکت ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده در زمينه هاي مختلف مدیریتی، علمي، فني با همکاري جمعي از خبره ترين متخصصان مالی کشور، در زمينه اجرا، نظارت و مشاوره پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را در این حوزه با هدف توسعه حرفه، علوم و فناوری اطلاعات ارائه می نماید.

آخرین رویداد ها

با ما در ارتباط با شید

سگال سیستم پویا
تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان هشتم،
پلاک 1 ، واحد 9
کد پستی : 1587815434

88507363

info@segalsystem.com

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-samandehi
logo-irannsr
وب نویسان