همکاران گروه سگال

پیش‌بینی توسعه اقتصاد دیجیتالی در برنامه ششم

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: توسعه ICT  در شهرهای بزرگ از جمله تهران موجب نجات این شهرها از آلودگی خواهد شد.


ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ بیان داشت: توسعه اقتصاد دیجیتالی در کشور یک الزام است.


دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور در حوزه  ICT   اظهار داشت: در برنامه ششم حدود 112 تا 113 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده اما برنامه دقیقی برای هزینه این مبلغ در محلی خاص وجود ندارد.


وی افزود: هوای آلوده که در شهرهای بزرگ وجود دارد نیاز به توسعه صنایع سبز و اقتصاد سبز در کشور را نشان می دهد و توسعه خدمات و سرویس‌های الکترونیکی به ویژه در شهرهای بزرگ از آلودگی در شهرها می‌کاهد.


فیروزآبادی با ذکر این نکته که در برنامه ششم توسعه اقصاد دیجیتالی توسعه می‌یابد بیان داشت: سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختها ریسک کمتری دارد و با توجه به اینکه پیش بینی در برنامه ششم توسعه مبنی بر توسعه بخش  ICT   است نگرانی هایی در خصوص سرمایه گذاری وجود دارد.


وی افزود: امروز 20 تا 25 میلیون نفر از گوشی هوشمند استفاده می کنند اما از لحاظ (USAGE) شاخص‌های کشور مناسب نیست و در سطح پایینی قرار دارد و بخش بزرگی از ترافیک شبکه ایران در شبکه‌های اجتماعی و موتور جست و جوها می گذرد.


فیروزآبادی تاکید کرد: مدل اقتصادی رگلاتوری در حوزه اپراتوری موبایل پیاده‌سازی شد و این مسئله می‌تواند اشتغال و محتوا ایجاد کند.


دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: نکته اساسی این است که بعد از رفع تحریم ها مانند یونان نباشیم که ثروت و اپراتورهایی که در دوره تحریم فراهم کردیم به خارجی‌ها تحویل دهیم. اگر قرار است شرکت های خارجی در ایران کار اقتصادی کنند این کمک باید در حوزه خدمات و تولید محتوا باشد.


وی در پایان تاکید کرد شرکت های خارجی باید در حوزه صادراتی صنعتی و در حوزه   ICT   به ایران کمک کنند.

معرفی اجمالی شرکت سگال سیستم

این شرکت ضمن بهره گيري از توانمندي گسترده در زمينه هاي مختلف مدیریتی، علمي، فني با همکاري جمعي از خبره ترين متخصصان مالی کشور، در زمينه اجرا، نظارت و مشاوره پروژه هاي مرتبط بصورت تخصصي خدمات مختلفی را در این حوزه با هدف توسعه حرفه، علوم و فناوری اطلاعات ارائه می نماید.

آخرین رویداد ها

با ما در ارتباط با شید

سگال سیستم پویا
تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان هشتم،
پلاک 1 ، واحد 9
کد پستی : 1587815434

88507363

info@segalsystem.com

عضویت در خبر نامه

برای عضویت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید:


logo-samandehi
logo-irannsr
وب نویسان